מרגי: "לא מצפה לשום תפקיד, רק לקידוש ה'"

אייל ראובן 1 Comment on מרגי: "לא מצפה לשום תפקיד, רק לקידוש ה'"

חה"כ יעקב מרגי בריאיון ל'קול חי': "לא פתחנו שמפניה אלא חזרנו לדף הגמרא; אני לא מונח במה שיו"ר המפלגה חושב שצריך לעשות. צריך להגיע להחלטה עם מרכיבות הקואליציה, לעשות הכל למען ישראל"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הבחירות: חה"כ יעקב מרגי (ש"ס) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), על ההישג המרשים של מפלגתו בבחירות. "אני לא מצפה לשום תפקיד ומעולם לא ציפיתי, רק לקדש שם שמיים", הבהיר מרגי בפתח השיחה.

הוא נשאל על הדרישות שיהיו לש"ס במו"מ הקואליציוני: "אני לא מונח במה שיו"ר המפלגה חושב שצריך לעשות. צריך להגיע להחלטה עם מרכיבות הקואליציה, לעשות הכל למען ישראל".

מרגי הדגיש: "אנחנו רוצים לתקן עיוותים. היה אפשר להרוס את המרקם החברתי באיצטלה של ערכים. הדברים יתוקנו במלואם, ללא מורא וללא מורך".

על הפניה לקהלים חדשים, אמר: "אני יכול לספר שבישיבת ההיערכות הראשונה יו"ר הסיעה הרב אריה דרעי אמר שאנחנו נתמקד בקהלים החדשים. יש לנו בסיס יציב של תשעה מנדטים".

"אנחנו בודקים את עצמנו בכפר חב"ד ובנחלת הר חב"ד. בשכונות האלו עלינו משמעותית במספר הקולות. גם במקומות שבן גביר השקיע את כל כוחו כמו בבאר שבע עלינו משמעותית", סיפר.

"אני מקשיב לגדולי ישראל בכל החלטה פוליטית", הבהיר מרגי. "אני שמח שנתי חייק עוזרי לשעבר נכנס לכנסת, הוא מוכשר ואני בטוח שיצליח בשליחותו".

לגבי סוגיית הסמינרים אמר ח"כ מרגי: "הכל תלוי ביו"ר המפלגה ובהחלטת גדולי ישראל. לא פתחנו שמפניה אלא חזרנו לדף הגמרא".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לרגע תתעסק בחינוך אתה טוב בזה ראיתי אותך מקרוב כמה חשוב לך חינוך ילדי ישראל
    חינוך!